Zakázaný jazyk - manipulace, přesvědčování, ovlivňování, vyjednávání, obchodní a prodejní dovednosti, rétorika

Touto dovedností je umění přesvědčit. Prodat sebe, svůj byznys, svoje nápady. Schopnost umět přesvědčit lidi, umět si je získat na svoji stranu, umět prodat sám sebe, svoje vize, myšlenky nebo svůj produkt je nesmírně důležitá. Pokud tuto schopnost nemáte, nemůžete být v životě úspěšní.

Klíčem ke změně a leadershipu (vedení lidí) už není autorita, ale umění přesvědčit a mít vliv

Vždy a všude ovlivňujeme a přesvědčujeme ostatní lidi, ať už jen slovíčkem prosím, rtěnkou na rtech, úsměvem nebo pádnými argumenty. Přesvědčujeme už třeba tím, že někomu nabízíme kávu nebo chceme, aby složil zálohu na Ferrari.  A protože neustále ovlivňujme lidi kolem sebe, tak si možná také uvědomujeme, že by bylo dobré naučit se, jak umět lidi přesvědčit s větší precizností a elegancí.

Jestliže pracujete s lidmi, tak je pro vás dovednost umět přesvědčit zásadní

Představte si, jaké by to pro vás bylo, kdybyste uměli přesvědčit, nadchnout lidi, zaujmout je, prodat svůj názor, sami sebe. Představte si, jak moc by to pro vás bylo snazší, kdybyste uměli používat slova a znali přesvědčovací vzorce a techniky. Jaké by bylo dokázat uzavřít více obchodů, zvýšit prodej, přesvědčit více lidí, aby si váš produkt koupili?

Jak přesvědčit a jak mít vliv?

Klienti se mě často ptají, jak se mohou naučit přesvědčovat. Chtějí znát metody, techniky a obraty, které ovlivňují lidi. Sepsal jsem pro vás 52 nejsilnějších přesvědčovacích vzorců, slovních spojení a metod ovlivňování, které ovlivňují jak vás tak i ostatní lidi. Tento balíček psychologie přesvědčování jsem nazval Zakázaný jazyk.  Proč? Pojmenoval jsem ho Zakázaný jazyk, protože některé techniky tak silně ovlivňují lidskou mysl, až by měly být nelegální.

Zakázaný jazyk

Poznejte jazyk, který by měl být pro obchodníky, podnikatele, manažery, marketéry zakázaný

Klikněte zde >>
Share →