Nejrafinovanější způsob, jakým obchodníci ovlivňují vaše myšlení

Akce 2 + 1.  Všichni známe takové prodejní kampaně. Apelují na naše racionální uvažování a mají nás přimět k většímu nákupu. A velmi dobře fungují.

Existují ale i mnohem rafinovanější a nenápadné způsoby, jak přimět zákazníky k nákupu. Je to ovlivňování našich smyslů, a to obzvlášť jednoho.

Správná vůně přiměje většinu lidi nakoupit.

Podívejte se na jeden experiment. V něm požádali zákazníky, aby ohodnotili dva identické páry bot od Nike ve dvou naprosto identických místnostech s jedním malým rozdílem. Jeden pokoj byl provoněný květinovou vůní, zatímco ten druhý byl bez vůně. 48 % zákazníků by nakoupilo v provoněném pokoji.

Jiná studie ukázala, že “jenom” změna vůně šampónu přiměla zákazníky si myslet, že šampón víc pění, snadněji se vyplachuje a vlasy jsou po něm lesklejší.  A se změnou vnímání šampónu si ho zakoupí více zákazníků.

Udělejte si test osobnosti zdarma

Biorytmická terapie

Proces harmonizuje tělo, emoce, mysl

Biorytmická terapie

Proces harmonizuje tělo, emoce, mysl

Udělejte si test osobnosti