To, jak obchodník myslí, určuje, kolik toho prodá, a jaké má vztahy se zákazníky. Proto, změní-li obchodník svůj postoj, zvýší svůj „prodejní“ výkon.
Největších změn obchodník dosáhne, změní-li svůj pohled na sebe a možnosti, které jsou na trhu.
Stud a strach z odmítnutí jsou největší překážky obchodníka. Obchodníci mnohdy neumí oslovit zákazníka nebo „dotáhnout“ obchod, protože se bojí odmítnutí a neúspěchu. Odmítnutí vyvolává silnou emoci – STUD. Proto si obchodníci budují únikové východy, jak se těmto situacím vyhnout.
Největší potenciál není v prodejních technikách, ale v přístupu obchodníka – v jeho mysli.
Člověk, který prodá, většinou není o mnoho lepší, než ten, který neprodá. Rozdíl je především v rozdílném postoji k prodeji, ke svým schopnostem, možnostem trhu a v pohledu na klienta, který přede mnou stojí.
Doporučená délka tréninku je 2 dny. Nejlepšího výsledku je dosaženo při 10 účastnících.
K cíli vede mnoho cest za dramaticky rozdílných podmínek.
Metodika vzdělávání je založena na vyvolávání a upevňování okamžiků, kdy se nám daří, kdy nám věci jdou od ruky. Tyto okamžiky nebývají náhodné, jen si jich nevšímáme.
V těchto okamžicích se během krátké doby dostaneme o notný kus dál. Například za 1 měsíc můžeme pokročit v angličtině dál, než za 3 roky předchozího studia.
Trénink je založen na níže uvedených metodách. Tyto metody jsou svým způsobem výjimečné a velmi účinné.
Více o metodice vzdělávání najdete zde …
